سوالات متداول و پر تکرار

در این بخش سوالات پر تکرار کاربران، قبل از خرید سیستم‌ها جمع آوری شده استو تلاش شده است تا ضمن ارائه توضیحات به شما کاربران محترم، تجربه بهتری را در اختیارتان قرار بدهیم

ثبت نام

در زمان ثبت نام با پیام شماره موبایل تکراری مواجه شده ام؟

این بدان معنی است که قبلا این شماره موبایل در همراه سیستم ثبت نام داشته است، چنانچه قصد استفاده مجدد از آن را دارید از طریق فراموشی رمز اقدام نمایید تا مجددا به آن دسترسی پیدا کنید. اگر تاکنون ثبت نامی‌نداشته اید پس از بررسی صحت شماره موبایل ورودی، لطفا با کارشناسان پشتیبانی شرکت موضوع را مطرح نمایید. همچنین می‌توانید با شماره موبایل دیگری نیز اقدام به ثبت نام نمایید.

در صفحه ثبت نام کد تایید موبایل هنوز نیامده است؟

در هنگام مواجه شدن با این موضوع از آنتن دهی سیمکارت خود مطمئن شوید. ارسال کد تایید از 5 ثانیه تا 5 دقیقه متغیر می‌باشد. توجه داشته باشید که کد ارسالی تا 7 روز دارای اعتبار می‌باشد. اگر کد برایتان تا 5 دقیقه ارسال نشد لطفا لحظاتی بعد مجددا تلاش نمایید و در نهایت می‌توانید با شرکت در ارتباط باشید.

پسوردهای ورودی من تایید نمی‌شوند؟

            پسورد یا کلمه عبور انتخابی باید دارای ویژگی‌های زیر باشند:

به زبان انگلیسی تایپ شوند – حتما 8 کاراکتر با بیشتر باشند – ترکیبی از حروف کوچک، کاراکتر خاص، عدد و حروف بزرگ باشند. لذا در موقع انتخاب و تایپ پسورد به انگلیسی بودن کیبورد و خاموش بودن کپسلاک (Caps Lock) دقت نمایید.

پرداخت

مبلغ نشان داده شده در صفحه صورتحساب با سفارش من مغایرات دارد؟

در صورت بروز چنین مسأله‌ای از دکمه محاسبه فاکتور استفاده نمایید، توجه داشته باشید که تا نوع سفارش و فاکتور نمایش داده شده یکسان نباشند دکمه پرداخت آنلاین نمایش داده نمی‌شود.

پرداخت را انجام داده ام ولی ناموفق بوده است؟

در زمان بروز چنین مشکلی اگر پول از حساب شما کسر شده است حداکثر ظرف 72 ساعت مرجوع می‌شود در غیر اینصورت با پشتیبانی بانک خود ارتباط بگیرد. توجه داشته باشید که اگر پرداختی در همراه سیستم ابری صورت بگیرد به صورت اتوماتیک دسترسی‌های لازم نیز به کاربر ارائه خواهد شد.

خرید

پس از پرداخت چه چیزهایی باید در اختیار من قرار گیرد؟

در سیستم حسابداری پس از موفقیت آمیز بودن خرید به کاربر دسترسی به سیستم حسابداری، خزانه و انبار و فروش به صورت همزمان ارائه می‌شود. کدینگ پیش فرض (متناسب با نوع فعالیت خدماتی، تولیدی، بازرگانی) فعال می‌گردد. کاربری که پرداخت را انجام داده ادمین خواهد بود و می‌تواند دو کاربر دیگر را نیز تعریف نماید. در طی مدت خریداری شده استفاده از خدمات پشتیبانی (تیکت، تلفنی و حضوری) امکان پذیر می‌باشد. آموزش‌های اولیه ارائه می‌گردد و از اطلاعات سیستم پشتیبان‌گیری می‌شود.

در سیستم حقوق و دستمزد علاوه بر موارد فوق، دسترسی به سیستم حقوق و دستمزد باز شده و فرمول‌های رایج محاسبه حقوق در سیستم قابل دسترسی هستند. در سیستم اموال، نیز دسترسی به سیستم اموال باز شده و ماهیت‌های اموال برای کاربر تعریف می‌شود.

من سیستم حسابداری آموزشی می‌خواهم، چگونه می‌توانم آن را فعال کنم؟

سیستم حسابداری آموزشی فقط به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی با ارائه مجوز معتبر، به صورت رایگان ارائه می‌شود که برای فعالسازی و دریافت کاربری بایستی با بخش پشتیبانی همراه سیستم ارتباط بگیرید. شماره تماس: 02186034665 – داخلی 101

دسترسی‌ها

در سازمان‌های مختلف دسترسی‌های متفاوت دارم و بعضی گزینه‌ها را نمی‌بینم؟

این مسأله زمانی است که شما در بیش از یک کسب و کار کاربری داشته باشید که ممکن است در آنها حدود دسترسی متفاوتی داشته باشید. در این خصوص بایستی با ادمین هر کسب و کار در مورد حدود دسترسی‌تان صحبت کنید.

من قبلا از مشتریان همراه سیستم بوده ام، الان به اطلاعات آن زمان نیاز دارم چطور می‌توانم آنها را ببینم؟

اطلاعات مشتریان پس از سه ماه از سرور همراه سیستم حذف می‌شوند لذا قبل از مهاجرت به یک نرم افزار دیگر گزارش‌های لازم را از سیستم دریافت نمایید. گاهی ممکن است اطلاعات قدیم شما در بک آپ‌های گذشته ما موجود باشد که با پرداخت هزینه جداگانه بابت بازگردانی بک آپ می‌توانید دوباره از اطلاعات سیستم‌ها استفاده نماید.

اما جهت گزارش گیری از سیستم‌ها نیازی به پرداخت نیست و با ورود به صفحه کاربری شخصی می‌توانید گزارش مورد نظر خود را دریافت کنید. اگر رمزتان را فراموش کرده اید از صفحه «فراموشی رمز» اقدام به دریافت رمز جدید نمایید.

تغییر سیستم

من از نرم افزار دیگری استفاده می‌کنم آیا می‌توانم وسط سال مالی همراه سیستم ابری را راه اندازی و اجرایی کنم؟

بله. این امکان فراهم است. برای تبدیل (کانورت) اطلاعات مالی خود لطفا با بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید، این امر به صورت رایگان برای مشتریان قدیم همراه سیستم انجام خواهد شد.

آیا می‌توانم از همراه سیستم به نرم افزار دیگری کوچ کنم؟

بله این امکان فراهم است و اطلاعات فعلی شما در سیستم به صورت اکسل یا دیگر فرمت‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد.

سازمان

سازمان به چه معنی است؟

در تعاریف اولیه همراه سیستم، سازمان به معنی دفتر دوم، سوم و … و یا شعبه و یا انبارها می‌باشد که امور مالی آن با شعبه اصلی مجزا بوده ولی زیر نظر یه دفتر یا شعبه مرکزی فعالیت دارند.

اگر بیش از 3 سازمان بخواهم چطور می‌توانم آنها را تعریف نمایم؟

در مجموعه نرم افزارهای همراه سیستم ابری تنها می‌توان سه سازمان با سقف 10 کاربر همزمان برای هر سازمان را تعریف نمود. برای داشتن سازمان‌های بیشتر و یا تعداد کاربرهای بیشتر لطفا با بخش پشتیبانی فنی در ارتباط باشید. قیمت و شرایط استفاده از سازمان‌های بیشتر تعدیل شده می‌باشد.